alias's FotoPage

By: alias samad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 20-Oct-2009 07:42 Email | Share | Bookmark
Raya 1430 Semanggol

 
 
 
cucu penakan pun dah x ingat nama
 
 
sebiji demi sebiji berlepas pulang
senja di kg ku
tok wan membelah mulut cucu gan air zamzam
Raya dah pun sebulan berlalu. Kebanyakan N3 kekawan dah pun tamat ceter raya. Cuma aku je terpinga-pinga mencari bahan apa nak di muatkan, Sebab bila di lihat komen kat N3 aku dah 3 kali Wak bagi komen, segan lak kan..
Cari punya cari , rupanya gambar raya masih banyak. Sekali ini gambar kat kampung aku sendiri di Semanggol. Suasana ini di ambil pada petang raya kedua, dlm kebanyakan adik2 dan kakak2 aku dah nak berkemas pulang. Cuma menunggu aku saja bila nak sampai.
Hanya separuh malam je aku kat sini, aku pula bergegas pulang. Rupanya tanda2 bakal aku mendapat gelaran dato' telah kelihatan. bergegas pula aku ke hospital Tpg menghantar anak sulung aku yg bakal melahirkan anak. Semalaman aku tidur dlm keta menunggu anak aku buat pembedahan, dgn tujuan nak azan dan qamat cucu sulung aku tu. Minta2 anak dan cucu aku selamat. Rupanya misi lupa lak nak panggil sampai ke pagi. Hendak tak dak kenalah tunggu masa melawat tengah hari nanti. Itu lah Nur Aqilah Qaisara dlm N3 aku yg lepas.

petang ke 2 di kampung ku


matahari dah terbenam dlm sawah


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net